2015. január 29., csütörtök

Az elveszett (Gone) - Filmkritika

Sziasztok! Íme az első kritika, amit még régebben írtam, de nem kifejezetten változott meg azóta a véleményem. Minden esetre jó olvasást! ☺

A tegnapi napon, volt szerencsém megtekinteni, (a magyar fordítása szerint) az Elveszett című filmet.

Az egyetlen ok, ami rávett, hogy megnézzem, az a hangulatom, és Sebastian Stan volt. Nem, nem vagyok nagy rajongója, egy kicsit sem, csupán jó színésznek tartom, ezért ez afféle bizalom számomra. A főszereplőről nem is beszélve, aki Amanda Seyfried. Tőle nem is vártam semmit, mégis kellemesen csalódtam. Na de......
A történet:Az Elveszett (Gone) című thrillerben Jill Parrish (Amanda Seyfried) hazaér az éjszakai műszakból, és felfedezi, hogy testvérét, Mollyt (Emily Wickersham) elrabolták. Jillt egy évvel korábban szintén elrabolták, de ő akkor megmenekült. Most meg van győződve róla, hogy ugyanaz a sorozatgyilkos tért vissza, és ragadta el Mollyt. A rendőrség !őrültnek! tartja a lányt, és nem akarnak segíteni neki. Jill attól fél, hogy Molly meghal, mire lemegy a Nap, ezért belevág egyedül, hogy egy idegborzoló hajtóvadászattal felkutassa a gyilkost, leleplezze a titkait és megmentse a testvérét. 





Igen ez nem egy könnyű téma. A Blogközösség intelligensebb tagjai, jól tudják, hogy az olyan erőszakos témákat boncolgató történetek többsége rossz. Mégpedig azért, mert a 11-12 éves kislányok nem élik át, meg persze nem tudják feldolgozni. Azok az emberek, akikkel ilyen dolog mégis megtörténik, elgyengülnek,betegek lesznek. Ezt vártam a főszereplőtől, Jill-től is, de hatalmasat csalódtam.

Ez a csaj, Liam Neeson női változata. Komolyan mondom, ez a film, az Elrabolva, nőiesebb változata. Jill, egy szuperhős. Végre a filmvásznon, nem egy nyafka hisztis kislány rohangál a húga után, hanem BatJill, aki időközben szerzett fegyvert, és megtanult valamiféle küzdősportot.
Ezt a karakter pedig, Amanda nagyon jól alakította. Rajta bukott, vagy állt a film, és ez egy torony. A többi szereplő felejthető volt, hiszen csak egy-két jelenet erejéig szerepeltek. A rendőrök kellően idióták voltak, csak úgy, mint a pszichiáter.

Külön kiemelendő az operatőri munka, ami szerintem fenomenális. A film színvilága is tökéletesen passzol, szóval szép látvány.

A befejező jelenet egyszerűen meghökkentő, de olyan jól, meghökkentő. Csak tátottam a számat.
Ezenkívül nem tudok más jót a film számlájára írni, akár hogy is, mégiscsak egy nőrablásról szóló Thrillerről van szó, az alap motívumok bőven megvannak.


(Megjegyzem a színésznőnek biztos nem ez lesz a kedvenc filmje, amit csinált, de azért nem is vállalhatatlan.)

Összefoglalva, egyszer érdemes megnézni, és aki egy alap elrablós filmre, és egy nagyon laza főszereplő nőre vágyik, annak ideális. 10/5

Akiket meggyőztem, annak ITT a link, és véleményezzétek lent, hogy szerintetek milyen volt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése